Y.8 5820 ဘာ​ေၾကာင္​့ပ်က္​က်ႏိုင္​တယ္​ဆိုတာ သဲလြန္စ... တပ္​မ​ေတာ္​​ေလ၏ သယ္​ယူပို႔​ေဆာင္​​ေရး​ေလယာဥ္​ျဖစ္​​ေသာ...Y.8 ​ေလယာဥ္​အမွတ္​ ၅၈၂၀ သည္​...အက္​ဒမင္​ပင္​လယ္​ျပင္​​တြင္​ ထာဝရ အနားယူသြားၿပီျဖစ္​ကာ​ေလယာဥ္​​ေပၚပါသြား​ေသာ...တပ္​ဖြဲ႔ဝင္​မ်ား တပ္​မိသားစုဝင္​မ်ားအတြက္​မ်ားစြာစိတ္​မ​ေကာင္​းျဖစ္​မိသလို​ေနာင္​ဘဝဆက္​တိုင္​း ဒီလိုအျဖစ္​ဆိုးမ်ိဳးမွကင္​း​ေဝးပါ​ေစဟုဆု​ေတာင္​းပါ၏... . အျပည့္အစံုၾကည့္ရန္ ႏွိပ္ပါ။>>>


Y.8 5820 ဘာ​ေၾကာင္​့ပ်က္​က်ႏိုင္​တယ္​ဆိုတာ သဲလြန္


Y.8 5820 ဘာ​ေၾကာင္​့ပ်က္​က်ႏိုင္​တယ္​ဆိုတာ

တပ္​မ​ေတာ္​​ေလ၏ သယ္​ယူပို႔​ေဆာင္​​ေရး​ေလယာဥ္​ျဖစ္​​ေသာ…Y.8 ​ေလယာဥ္​အမွတ္​ ၅၈၂၀ သည္​…အက္​ဒမင္​ပင္​လယ္​ျပင္​​တြင္​ ထာဝရ အနားယူသြားၿပီျဖစ္​ကာ​ေလယာဥ္​​ေပၚပါသြား​ေသာ…တပ္​ဖြဲ႔ဝင္​မ်ား တပ္​မိသားစုဝင္​မ်ားအတြက္​မ်ားစြာစိတ္​မ​ေကာင္​းျဖစ္​မိသလို​ေနာင္​ဘဝဆက္​တိုင္​း ဒီလိုအျဖစ္​ဆိုးမ်ိဳးမွကင္​း​ေဝးပါ​ေစဟုဆု​ေတာင္​းပါ၏…ကြၽန္​​ေတာ္​့မိတ္​​ေဆြ WK Auto Mechanic ၏ မိတ္​​ေဆြမ်ားလည္​းပါသြားခဲ့ၿပီး…က်န္​ရစ္​သူ မိသားစုမ်ားအတြက္​…
ထပ္​တူ ထပ္​မ်ွ ခံစားဝမ္​းနည္​းမိပါသည္​။
ယခုပ်က္​က်​ေသာ Y.8 ​ေလယာဥ္​သည္​၂၀၁၆ မတ္​လအတြင္​းက​ေရာက္​ရိွလာ​ေသာ…​ေလယာဥ္​အသစ္​ျဖစ္​ၿပီး တိုက္​ပြဲဝင္​ႏိုင္​​ေသာတိုက္​ခိုက္​​ေရးဗား႐ွင္​း​ Transporter ​ေလယာဥ္​ျဖစ္​ကာ…က်ည္​ဒဏ္​ ​ေတာ္​ရံရာသီဥတုဒဏ္​ခံႏိုင္​ရည္​ရ္​ိွၿပီး…ျမန္​မာျပည္​​ေရာက္​ၿပီး​ေသာ အျခား Y.8 ​ေလယာဥ္​မ်ားထက္​အီလက္​ထရြန္​းပိုင္​း ဆက္​သြယ္​​ေရးပိုင္​း ​​ေလယာဥ္​ကြန္​ထ႐ိုးပိုင္​း ​ေရဒါပိုင္​းဆီသို​ေလွာင္​စနစ္​အပိုင္​း အစစ အရာရာသာလြန္​​ေသာ​ေမာင္​းႏွင္​ခ်ိန္​ နာရီ ၁၀၀၀ ပင္​မျပည္​့​ေသး​ေသာ​ပ်ံသန္​းခ်ိန္​ ၀ နာရီတြင္​ဝယ္​ယူထား​ေသာ​ေလယာဥ္​အသစ္​ျဖစ္​ပါသည္​…
​ေလယာဥ္​အင္​ဂ်င္​မွာ စက္​​ေလးလံုးတပ္​အမ်ိဳးအစားျဖစ္​ၿပီး…​ေလယာဥ္​ဆီအျပည္​့ျဖည္​့ၿပီးခ်ိန္​တြင္​ ​ေလယာဥ္​အ​ေလးခ်ိန္​ပါကုန္​ခ်ိန္​ ၆၁ တန္​ အထိတင္​​ေဆာင္​ကာ ​ေလထဲပ်ံတက္​ႏိုင္​​ေသာ ​ေလယာဥ္​အမ်ိဳးအစားျဖစ္​ကာ…ကီလိုမီတာ ၅၆၀၀ ကို တစ္​ဆက္​တည္​း​ေမာင္​းႏွင္​ႏိုင္​​ေသာ​ေလယာဥ္​အမ်ိဳးအစား ျဖစ္​ပါသည္​…

စက္​​ေလးလံုးပါသျဖင္​့ စက္​ႏွစ္​လံုးပ်က္​သြားသည္​့တိုင္​​ေလယာဥ္​ပ်ံသန္​းရန္​ လိုအပ္​​ေသာ Knots အတိုင္​းဆက္​လက္​၍ လိုရာ​ေရာက္​​ေအာင္​ပ်ံသန္​းႏိုင္​​ေသာ​ေလယာဥ္​အမ်ိဳးအစားျဖစ္​ပါသည္…
​ေလယာဥ္​​ေမာင္​းႏွင္​​ေသာ ​ေလယာဥ္​မွဴးႀကီးမွာယာယီ ဒုဗိုလ္​မွဴးႀကီးျဖစ္​ကာ တြဲဘက္​​ေလယာဥ္​မွဴးမွာလည္​
ယာယီဒုဗိုလ္​မွဴးႀကီးပင္​ျဖစ္​ၿပီး ​ေလယာဥ္​ပ်ံသန္​းခ်ိန္​ နာရီ ၄၀၀၀ နီးပါးရိွ​ေသာအ​ေတြ႔အၾကံဳရင္​့ ​ေလယာဥ္​မွဴးမ်ားျဖစ္​ၾကပါသည္​…တြဲဘက္​​ေလယာဥ္​မွဴးမွာ ကြၽန္​​ေတာ္​ႏွင္​့စကား​ေျပာဖူး​ေသာအ​ေတြ႔အၾကံဳအရ ​ေအး​ေဆးတည္​ၿငိမ္​ကာ အလုပ္​တစ္​ခုကို အ​ေကာင္​းဆံုး ဆံုးျဖတ္​ခ်က္​ခ်မွတ္​ႏိုင္​​ေသာ အရည္​အခ်င္​းရိွသူျဖစ္​ပါသည္​…​ေလယာဥ္​မွဴးမွာ ဒီထက္​သာဖို႔သာရိွပါသည္​…
သယ္​ယူပို႔​ေဆာင္​​ေရး​ေလယာဥ္​​ေမာင္​းရာတြင္​အ​ေတာ္​ဆံုးပိုင္​း​ေလာ့မ်ားထဲတြင္​ပါ​ေသာ​ေၾကာင္​့​ေလယာဥ္​အသစ္​စက္​စက္​ႀကီးကို တ႐ုတ္​ျပည္​တြင္​သြား​ေရာက္​​ေလ့လာသင္​ယူခဲ့ၿပီး ​အဆိုပါ​ေလယာဥ္​အားတ႐ုတ္​ျပည္​မွ ျမန္​မာျပည္​အထိ ကိုယ္​တိုင္​​ေမာင္​းႏွင္​သယ္​​ေဆာင္​လာခဲ့ျခင္​းျဖစ္​၍ လူႀကီးမ်ားက ယံုၾကည္​​ေသာ​ေၾကာင္​့
​တာဝန္​​ေပးထားျခင္​းျဖစ္​​ပါသည္​…
ထို႔​ေၾကာင္​့ ​ေလယာဥ္​ပ်က္​က်ရာတြင္​​ေလယာဥ္​မွဴးမ်ား၏ ခ်ိဳ႕ယြင္​းခ်က္​​ေၾကာင္​့မျဖစ္​နိဳင္​ဟု​ေယဘုယ်အားျဖင္​့ သံုးသပ္​ႏိုင္​ပါသည္​…
ဒါဆို ​ေလယာဥ္​ စက္​ခ်ိဳ႕ယြင္​းခ်က္​​ေၾကာင္​့လားဟုသံုးသပ္​စရာရိွပါသည္​…ကြၽန္​​ေတာ္​က​ေတာ့ ​ေလယာဥ္​စက္​ခ်ိဳ႕ယြင္​းပါက​ေလယာဥ္​မွဴးမ်ားႏွင္​့ ​ေလယာဥ္​အဖြဲ႔သားမ်ားကစက္​ခ်ိဳ႕ယြင္​း​ေၾကာင္​း အနီးဆံုး​ေလယာဥ္​ကြင္​းသို႔သတင္​းပို႔ၿပီး ကြင္​းဆင္​းခြင္​့​ေတာင္​းမည္​ျဖစ္​ရာ…ထိုကဲ့သို႔ သတင္​း မပို႔ခဲ့​ေသာ​ေၾကာင္​့…စက္​ခ်ိဳ႕ယြင္​းမွဳ႕​ေၾကာင္​့မျဖစ္​နိဳင္​ဟု​ေယဘုယ်အားျဖင္​့ သံုးသပ္​နိဳင္​ပါသည္​…
ဒါဆို ​ေလယာဥ္​ထိန္​းခ်ဳပ္​​မွဳကြန္​ထ႐ိုးပိုင္​း​ခ်ိဳ႕ယြင္​းခ်က္​​ေၾကာင္​့လားဟု သံုးသပ္​စရာရိွပါသည္​…​ေလယာဥ္​ တစ္​စီးသည္​ သူ႔သတ္​မွတ္​အျမန္​ႏွဳန္​း Knots အတိုင္​းပ်ံသန္​းလာခ်ိန္​တြင္​​ေလယာဥ္​ထိန္​းခ်ဳပ္​မွဳ႕ကြန္​ထ႐ိုးပိုင္​းခ်ိဳ႕ယြင္​းပါကခ်က္​ခ်င္​းႀကီး စကၠန္​႔ပိုင္​းအတြင္​းပ်က္​က်ရန္​ခဲယဥ္​းမည္​ဟု
ထင္​ပါသည္​…​ေလယာဥ္​ထိန္​းခ်ဳပ္​မွဳ႕ပိုင္​း ခ်ိဳ႕ယြင္​းခ်က္​သည္​အင္​မတန္​မွျဖစ္​ခဲလွသလို ဘီးမက်သည္​သာျဖစ္​တတ္​ၾကပါသည္​…ဒါ​ေၾကာင္​့ ​အနီးဆံုး​ေလယာဥ္​ကြင္​းသို႔​ေလယာဥ္​ထိန္​းခ်ဳပ္​မွဳ႕ခ်ိဳ႕ယြင္​းခဲ့ပါက သတင္​းပို႔ႏိုင္​ခဲ့မည္​ဟု ယူဆပါသည္​…​ေနာက္​ျမန္​မာတပ္​မ​ေတာ္​​ေလယာဥ္​မွဴးမ်ားသည္​
​ေနာက္​ၿမီးအံုတစ္​ခုလံုး စုတ္​ျပတ္​​ေန​ေအာင္​က်ည္​မွန္​ထားသည္​့ၾကားက ထိုင္​းနယ္​စပ္​မွ က်ိဳင္​းတံု​ေလယာဥ္​ကြင္​း​ေရာက္​​ေအာင္​​ေမာင္​းခဲ့နိဳင္​သူမ်ားရိွခဲ့ဖူးရာ…​ေလယာဥ္​ထိန္​းခ်ဳပ္​မွဳ႕ပိုင္​း ခ်ိဳ႕ယြင္​းခဲ့ပါကမိနစ္​အနည္​းငယ္​အထိ​ေတာ့ ထိန္​းသိမ္​း​ေမာင္​းႏွင္​ကာထားဝယ္​တြင္​ ဆင္​းသက္​ႏိုင္​ပါသည္​…

ဒါဆို မ​ေလး​ေလယာဥ္​ကဲ့သို႔မစ္​ဆိုင္​းျဖင္​့ ပစ္​ခ်တာ​ေရာ မျဖစ္​ႏိုင္​ဘူးလား…ဒါက​ေတာ့ လံုးဝမျဖစ္​ႏိုင္​ဟုဆိုႏိုင္​ပါသည္​…မ​ေလး​ေလယာဥ္​ MH ပစ္​ခ်ခံရတုန္​းကသူမ်ား​ေလပိုင္​နက္​​ေပၚမွာျဖစ္​ၿပီး…ယခု Y.8 ကဲ့သို႔ မိမိ​လပိုင္​နက္​​ေပၚတြင္​မဟုတ္​…မစ္​ဆိုင္​း Lock အလုပ္​ခံရပါကလည္​း
Y.8 2000 F သည္​ တိုက္​ပြဲဝင္​သယ္​ယူပို႔​ေဆာင္​​ေရး​ေလယာဥ္​အမ်ိဳးအစားျဖစ္​သျဖင္​့ မစ္​ဆိုင္​း ​ေလာ့ခ္​ လုပ္​ထားၿပီျဖစ္​​ေၾကာင္​း​ေရဒါမွ သတိ​ေပး​ေသာစနစ္​ပါမည္​ထင္​ပါသည္​…​ဒါ​ေၾကာင္​့ မစ္​ဆိုင္​း ​ေလာ့ခ္​ လုပ္​ခံရပါကလည္​းသတင္​းပို႔ႏိုင္​ခဲ့ဦးမည္​ျဖစ္​ပါသည္​…
ဒါဆို အမ်ား​ေျပာသလို ဂက္​စ္​အိုး​ေပါက္​ကြဲတာ​ေရာျဖစ္​ႏိုင္​မလားဆို​ေတာ့…ထိုင္​းတြင္​ LPG ဂက္​စ္​​ေလာင္​စအိုးမ်ားဆင္​​ေပး​ေသာအ​ေတြ႔အၾကံဳအရ ဂက္​စ္​အိုးတစ္​လံုးမွာ​ေပါက္​ကြဲရန္​ မလြယ္​ကူလွပါ…
ဂက္​စ္​အိုး အထြက္​တြင္​ထည္​့သြင္​းထား​ေသာဘား​ေလးမွာ သတ္​မွတ္​ ဖိအား Psi တစ္​ခု​ေရာက္​မွသာအျပင္​မွ အရာအိုးထဲသို႔ဝင္​ႏိုင္​မည္​ကာ…အဆိုပါ ဘား​ေကာင္​း​ေနပါက ဂက္​စ္​အိုးဖြင္​့ ဂက္​စ္​လႊတ္​ကာ မီး႐ႈိ့ထားသည္​့တိုင္​ဂက္​စ္​​ေငြ႔သည္​ကုန္​သြားမည္​ျဖစ္​ၿပီး အထဲသို႔မီးမ​ေရာက္​သျဖင္​့ မ​ေပါက္​ကြဲႏိုင္​ပါ…ဂက္​စ္​အိုး ​ေပါက္​ကြဲရန္​ ဂက္​စ္​​ေငြ႔အထြက္​ဘားမ​ေကာင္​း၍ဂက္​စ္​အိုးထဲသို႔ မီး​ေရာက္​ရမည္​ျဖစ္​သလို…
ဘား​ေကာင္​း​ေနပါက အျပင္​မွ ျပင္​းထန္​​ေသာ
အပူခ်ိန္​အတိုင္​းအတာတစ္​ခုရမွသာ​ေပါက္​ကြဲႏိုင္​မည္​ျဖစ္​ပါသည္​…ဒါက​ေတာ့ ခန္​႔မွန္​း​ေျပာဆိုခ်က္​သာျဖစ္​ၿပီး…​ေလယာဥ္​​ေပၚတြင္​ ဂက္​စ္​အိုး ပါ မပါ​ေသခ်ာမသိခဲ့ပါ…

ဒါဆို ကုန္​အ​ေလးခ်ိန္​မ်ား၍လားဟုသံုးသပ္​စရာရိွပါသည္​…လူႀကီး ၁၀၂ ဦး က​ေလး ၁၅ ဦး၏
အ​ေလးခ်ိန္​မွာ ပ်မ္​းမ်ွ တစ္​ဦး ကီလို၆၀ ျဖင္​့တြက္​သည္​့တိုင္​ ၆ တန္​ခြဲမျပည္​့…ပါလာ​ေသာ ကုန္​ခ်ိန္​ ၂.၄ တန္​ျဖင္​့​ေပါင္​း၍အျခား လက္​ဆြဲကုန္​ခ်ိန္​မ်ားျဖင္​့ ​ေပါင္​းသည္​့တိုင္​၁၀ တန္​မျပည္​့သျဖင္​့ တင္​​ေဆာင္​ႏိုင္​​ေသာ
ဝန္​အားထက္​ အမ်ားႀကီးလို​ေနပါ​ေသးသည္​…​ေနာက္​​ေလယာဥ္​မွာ ကားႏွင္​့ ​ေရယာဥ္​မ်ားကဲ့သို႔
တင္​ခ်င္​သလို တင္​ကာ​ေမာင္​း၍ ရသည္​မဟုတ္​…ဝန္​အားမနိဳင္​ပါက ကြင္​းမွာစတက္​တည္​းက​ေလထဲသို႔ မပ်ံတက္​ႏိုင္​ပါ…ဒါ​ေၾကာင္​့ ကုန္​ခ်ိန္​မ်ား၍ ပ်က္​က်ျခင္​းျဖစ္​သည္​ဟူ​ေသာ​ေျပာဆိုခ်က္​မ်ားမွာ လံုးဝ ျဖစ္​ႏိုင္​ဖြယ္​မရိွပါ…
ဒါ​ဆို Y.8 ပ်က္​က်တာ ဘာ​ေၾကာင္​့ျဖစ္​ႏိုင္​သလည္​း…ကြၽန္​​ေတာ္​ဟာ ​ေလယာဥ္​ပ်က္​က်ရာ ​ေနရာအန​ီးတြင္​
​ေလွစက္​ဆရာ လုပ္​ကာသြားလာခဲ့ဖူးၿပီး…အဆိုပါ​ေနရာသည္​ ရွင္​​ေမာ္​အထြက္​ႏွင္​့သိပ္​မကြာ​ေဝးလွ​ေသာ…
​ေရထရက္​မ်ား ​ေရတက္​ ​ေရက်ၾကမ္​း​ေသာ​ေန႔မ်ားတြင္​စုပ္​ဝဲအႀကီးႀကီးျဖစ္​တတ္​ကာ အျခား​ေနရာမ်ားတြင္​
ရာသီဥတု ​ေကာင္​းမြန္​​ေန​ေသာ္​လည္​းအဆိုပါ​ေနရာ အနီးတစ္​ဝိုက္​တြင္​ ရာသီဥတု မမွန္​ ဆိုးဝါးကာလိွဳင္​း​ေလ ျပင္​းထန္​ႀကီးမား၍ဘာျမဴဒါႀတိဂံကဲ့သို႔ ​ေရယာဥ္​မ်ားအား​ေရ​ေအာက္​သို႔ မ​ၾကာခဏ ဆြဲခ်​ေန​ေသာ​ေနရာျဖစ္​ပါသည္​…

ဂ်ပန္​မွ စစ္​​ေလ်ာ္​​ေၾကးရထား​ေသာ ယခင္​ကျမန္​မာျပည္​တြင္​အႀကီးဆံုးျဖစ္​​ေသာ​ေအာင္​​ေတဇႏွင္​့ ​ေအာင္​​ေဇယ် သ​ေဘၤာႀကီး၂ စီးတြင္​ ​ေအာင္​​ေတဇသည္​ အဆိုပါ​ေနရာတြင္​စုပ္​ဝဲတြင္​းမွ ႐ုန္​းမထြက္​ႏိုင္​ဘဲ နစ္​ျမဳပ္​ခဲ့​ေသာ​ေနရာအနီးျဖစ္​ပါသည္​…​ေမာ္​လၿမိဳင္​ ကုန္​​ေလွမ်ား…ပီနန္​သြား​ေလွမ်ား…ငါးဖမ္​း​ေလွမ်ား…​ေရခဲ​ေလွမ်ား…ခရီးသည္​တင္​​ေလွမ်ား…လိွဳင္​း​ေလႏွင္​့ စုပ္​ဝဲအတြင္​းက်​ေရာက္​ကာနစ္​ျမဳပ္​ခဲ့​ေသာ ​ေနရာလည္​းျဖစ္​ပါသည္​…Y.8 ​ေလယာဥ္​မ​ေတာ္​တဆျဖစ္​​ေသာရက္​က
ျမန္​မာလို လဆန္​း ၁၃ ရက္​ျဖစ္​ၿပီးအဆိုပါရက္​သည္​ ​ေရထရက္​ျဖစ္​၍မိုးတြင္​းအခ်ိန္​အခါတြင္​ ​ေရတက္​​ေရက်ၾကမ္​းတမ္​း​ေသာ အခ်ိန္​ျဖစ္​ပါသည္​…ထို႔​ေၾကာင္​့ အဆိုပါရက္​တြင္​ ​​ေလွ သ​ေဘၤာမ်ား အား ​ေရထဲသို႔
မၾကာ ခဏ ဆြဲခ်​ေန​ေသာ စုပ္​ဝဲႀကီး ျဖစ္​​ေပၚခဲ့ပါက…၎​ေနရာ အနီးတစ္​ဝိုက္​တြင္​လိွဳင္​း ​ေလ ႀကီးကာ ​ေရစီးအလြန္​ၾကမ္​း၍ရာသီဥတု မၿငိမ္​ မသက္​ျဖစ္​ႏိုင္​ပါသည္​…
စုပ္​ဝဲႀကီး အတြင္​း​ေရာက္​ဖို႔ မဆိုထားႏွင္​့…စုပ္​ဝဲ​ေဘး ​ေရစီး​ေၾကာင္​းသို႔​ေရာက္​သြားသည္​ကိုပင္​​ေအာင္​​ေတဇလို သ​ေဘၤာႀကီးစက္​အားျဖင္​့႐ုန္​းမထြက္​ႏိုင္​ခဲ့ပါ…ဒါ​ေၾကာင္​့ စုပ္​ဝဲျဖစ္​​ေပၚ​ေနခ်ိန္​တြင္​လိႈင္​း ​ေလ ​ေရစီး​ေၾကာင္​းႏွင္​့ရာသီဥတု မမွန္​တတ္​ပါ…
အဆိုပါအခ်ိန္​တြင္​ စုပ္​ဝဲအရိွန္​​ေၾကာင္​့​ေလထုသည္​ ​ေအာက္​သို႔လည္​းစုပ္​ခ်ႏိုင္​သလို…​ေလထုဖိအား လံုးဝမရိွ​ေသာဇီး႐ိုး Barometer လည္​းျဖစ္​ႏိုင္​ပါသည္​…​ေလယာဥ္​၏ သ​ေဘာတရားအရမည္​သည္​့ Knots ႏွဳန္​းျဖင္​့ ပ်ံသန္​းသည္​ျဖစ္​​ေစ​ေလထုဖိအားမရိွပါက ခ်က္​ခ်င္​း ​ေအာက္​သို႔ျပဳတ္​က်
စိုက္​က်မည္​ျဖစ္​သလို…​အား​ေကာင္​း​ေသာ ​ေလစုပ္​ဝဲျဖင္​့႐ုတ္​တရက္​ၾကံဳပါကလည္​း​ေလယာဥ္​မည္​သို႔မ်ွ ထိန္​းသိမ္​းႏိုင္​မည္​မဟုတ္​ဘဲခ်က္​ခ်င္​း ​ေအာက္​စိုက္​က်မည္​သာျဖစ္​ပါသည္​…
ကြၽန္​​ေတာ္​က​ေတာ့ ​ေရထရက္​ ​ေရတက္​ ​ေရက်ၾကမ္​းခ်ိန္​တြင္​စုပ္​ဝဲျဖစ္​​ေပၚၿပီး အထက္​ပါ အ​ေျခအ​ေန ႏွစ္​မ်ိဳးတြင္​ တစ္​မ်ိဳးမ်ိဳးျဖင္​့ ၅၈၂၀ ၾကံဳခဲ့ရမည္​ဟုယူဆပါသည္​…အထက္​ပါအျဖစ္​မ်ိဳးသည္​ ဘာျမဴဒါႀတိဂံ​ေဒသတြင္​ျဖစ္​​ေလ့ရိွ​ေသာ ​ေလယာဥ္​မ်ား သ​ေဘၤာမ်ား​႐ုတ္​တရက္​ အဆက္​အသြယ္​မရဘဲ​ေပ်ာက္​ဆံုး​ေလ့ရိွ​ေသာ အျဖစ္​မ်ိဳးျဖစ္​ပါသည္​…
မိုးတိမ္​​ေတာင္​ႏွင္​့ အျခားရာသီဥတုဆိုးဝါး​ေသာအခ်ိန္​ႏွင္​့ၾကံဳခဲ့ရပါလည္​း…ဆိုးဝါး​ေသာ ရာသီဥတု​ေတြ႔ၾကံဳ​ေနရ​ေသာ​ေၾကာင္​့လမ္​း​ေၾကာင္​း​ေျပာင္​း ပ်ံသန္​းရန္​ဆက္​သြယ္​ခြင္​့​ေတာင္​းမည္​ဟုထင္​ပါသည္​…ကြၽန္​​ေတာ္​လည္​း ​ေလယာဥ္​မ​ၾကာခဏ ပံုမွန္​စီးရ​ေလ့ရိွရာ မိုးတိမ္​​ေတာင္​မ်ားအတြင္​း​ေလယာဥ္​​ေရာက္​သြားပါကလည္​း…​ေလယာဥ္​ တုန္​ခါျခင္​းသာ ျဖစ္​ပါသည္​…ကြၽန္​​ေတာ္​့မိတ္​​ေဆြတစ္​​ေယာက္​​ေလယာဥ္​စီးသြားရင္​း ​ေလထုဖိအားအလြန္​နည္​းပါး​ေသာအ​ေျခအ​ေနႏွင္​့ၾကံဳခဲ့ရာ…​ေလယာဥ္​႐ုတ္​တရက္​ ခ်က္​ခ်င္​း​ေအာက္​သို႔​ေပ ၂၀၀၀ ​ေက်ာ္​ခန္​႔က်သြားသည္​ကိုၾကံဳခဲ့ဖူး​ေၾကာင္​း အ​ေတြ႔အၾကံဳ​ေျပာျပဖူးပါသည္​…

​ေလယာဥ္​ပ်က္​က်မွဳအ​ေၾကာင္​းရင္​းမွန္​ကို​ေတာ့​ေလယာဥ္​မွ Black box ​ေတြ႔မွသာ ​ေသခ်ာသိမည္​ျဖစ္​ၿပီး…
ဦးစီးခ်ဳပ္​မွလည္​း ​ေတြ႔​ေအာင္​႐ွာမည္​ဟု​ေျပာထားၿပီးျဖစ္​ပါသည္​…Black box ​ေတြ႔သည္​ရိွ၍ အ​ေၾကာင္​းရင္​းမွန္​
​ေဖာ္​မထုတ္​ႏိုင္​​ေသးခင္​မွာ​ေတာ့ ကြၽန္​​ေတာ္​မွ တာဝန္​ရိွသူလူႀကီးမ်ားအား​ေလယာဥ္​မ်ား ပ်ံသန္​းရာတြင္​ရာသီဥတု ႐ုတ္​တရက္​ ဆိုးဝါးတတ္​​ေသာ…အဆိုပါ​ေနရာမွ အနည္​းငယ္​ ကမ္​း႐ိုးတန္​းကပ္​၍
ပ်ံသန္​းသင္​့ပါ​ေၾကာင္​းကို အၾကံျပဳတင္​ျပလိုပါတယ္​ခင္​ဗ်ာ…

ကိုတိုး(အြန္​လိုင္​းကားဝပ္​​ေ႐ွာ့)
Credit – Thadinatin.
 
=======================
Powered by Blogger.