Y-8 5820 ပ်က္က်မႈ နဲ႔ပတ္သက္ျပီး တပ္ခ်ဳပ္ရဲ႕ ေျပာၾကားခ်က္ . အျပည့္အစံု ၾကည့္ရန္ႏွိပ္ပါ
Y-8 5820 ပ်က္က်မႈအေပၚ တပ္ခ်ဳပ္ရဲ႕ ေျပာၾကားခ်က္
ေလယာဥ္ျဖစ္စဥ္နဲ႔ ပတ္သက္ၿပီး ႏုိင္ငံေတာ္သမၼတထံ ဗိုလ္ခ်ဳပ္မႈးႀကီးမင္းေအာင္လိႈင္ကိုယ္တိုင္ သြားေရာက္တင္ျပထားၿပီး ရရိွသည့္အေလာင္းမ်ားမွာ ေပါက္ကြဲပ်က္စီးသည့္ အေနအထား မေတြ႔ရေၾကာင္း၊ ယေန႔အခ်ိန္ထိ ေနာက္ဆံုး ရရိွေသာအေလာင္းတြင္ အမဲစက္မ်ား ပါရိွျခင္းေၾကာင့္ က်န္းမာေရးဝန္ႀကီးဌာနနွင့္ ညိႇႏႈိင္းလုပ္ေဆာင္ရန္ ေျပာၾကားထားၿပီျဖစ္ေၾကာင္း ၎က ေျပာသည္။
“ေလယာဥ္ပ်ံရွာဖို႔အတြက္ ကၽြန္ေတာ္တို႔ တပ္မေတာ္(ေလ)က ရွာေနပါတယ္။ ကၽြန္ေတာ္ထင္ပါတယ္။ မၾကာခင္ ေတြ႔ႏုိင္တယ္လို႔ ေမွ်ာ္လင့္ပါတယ္”
"စက္ပိုင္းဆိုင္ရာ ခ်ဳိ႕ယြင္းမႈျဖစ္ဖို႔ကလည္း ကၽြန္ေတာ္တို႔ ေလယာဥ္ကို အခ်ိန္ေပါင္း မ်ားစြာ သံုးခဲ့တယ္။ အရင္ သူ႔ထက္ေစာၿပီး ေရာက္တဲ့ ေလယာဥ္ အမ်ိဳးအစားေတြလည္း ကၽြန္ေတာ္တို႔ဆီမွာ ရွိပါတယ္။ ေတာ္ေတာ္ကို အသံုးခ်ခဲ့တဲ့ ေလယာဥ္ပ်ံလို႔ ေျပာရပါလိမ့္မယ္။ ေျပးလမ္းရွိတဲ့ ေလယာဥ္ကြင္း မွန္သမွ် ဒီေလယာဥ္ကို ကၽြန္ေတာ္တို႔ သံုးပါတယ္။ ေနာက္တစ္ခုက ေလယာဥ္ရဲ့ သေဘာက အင္ဂ်င္ ၂ လံုးနဲ႔ ေမာင္းလို႔ ရပါတယ္။ အင္ဂ်င္စက္ ၄ လံုးတပ္တဲ့ ေလယာဥ္ျဖစ္ပါတယ္။ ထားဝယ္ေလဆိပ္နဲ႔ဆိုရင္ မိုင္ ၂၀ ပဲ ေဝးတဲ့အတြက္ေၾကာင့္ အေၾကာင္းအမ်ိဳးမ်ိဳးေၾကာင့္ အခက္အခဲျဖစ္တယ္ ဆိုရင္ေတာင္မွ ခ်က္ခ်င္း ညာဘက္ကို ဆင္းမယ္ဆိုရင္ ထားဝယ္ေလဆိပ္ကို ေရာက္ႏုိင္ပါတယ္” "စက္ခ်ိဳ႕ယြင္းလို႔ ျဖစ္တယ္ဆိုတာကလည္း ေတာ္ေတာ့ကို ျဖစ္ႏုိင္ေခ် နည္းပါတယ္။ မျဖစ္ႏုိင္တာေတာ့ မဟုတ္ပါဘူး။ ေတာ္ေတာ့ကို ျဖစ္ႏုိင္ေခ် နည္းတာပါ။ "
"ေနာက္တစ္ခုကေတာ့ ရာသီဥတုေၾကာင့္လား တစ္ခ်က္ သြားေတြ႔ပါတယ္။ ဒီဟာနဲ႔ပတ္သက္ၿပီး ေလယာဥ္မွဴးေတြကလည္း မတက္ခင္မွာ ပစၥည္းေတြ ဘာေတြ အားလံုး ေသခ်ာစစ္ပါတယ္။ မစစ္လို႔ မရပါဘူး။ ထံုးစံအရ အကုန္လံုး စစ္ပါတယ္။ တခ်ိဳ႕ သတင္းဌာနကလည္း ဂက္စ္အိုးေပါက္လို႔လားဆိုၿပီး ေရးပါတယ္။ မျဖစ္ႏုိင္ပါဘူး။ ဂက္စ္အိုးတင္ဖို႔ ဘယ္လိုမွ လက္ခံေလာက္တဲ့ အေနအထား မရွိပါဘူး။ သို႔ေသာ္လည္းပဲ လိုအပ္တဲ့ စံုစမ္းမႈေတာ့ လုပ္ရဦးမယ္လို႔ ေျပာလိုပါတယ္”ဟု ထပ္ေလာင္း ေျပာသည္။
“ေလယာဥ္ပ်ံ ပ်က္တဲ့အခ်ိန္မွာ ရွိေနတဲ့ ရာသီဥတုရဲ႕ အေျခအေနက ထားဝယ္ၿမိဳ႕ရဲ႕ အေနာက္ဖက္မွာ တိမ္တိုက္ႀကီးေတြ ရွိတာကိုး။ ဒီသတင္းထဲမွာဆိုရင္ တကယ္လို႔သာ တိမ္တိုက္ထဲမွာ ေလယာဥ္ပ်ံ ျဖတ္သြားမယ္ဆိုလို႔ရွိရင္ ႀကီးမားတဲ့ ေလဖိအားေတြနဲ႔လည္း ေတြ႔ႏုိင္တယ္။ ႀကီးမားတဲ့ ဖိအားတစ္ခုအေပၚကေန သက္ေရာက္ႏုိင္ပါတယ္တဲ့။ အဲ့ဒီဖိအားသည္ ၂၅၀ ကီလိုမီတာေလာက္အထိ ဖိအားရွိႏုိင္တယ္လို႔ ေျပာပါတယ္။ ဒါလည္း ျဖစ္ႏုိင္တာပဲ။ "
"ဒါေၾကာင့္ ကၽြန္ေတာ္တို႔က မိုးေလဝသနဲ႔ ဇလေဗဒဦးစီးဌာနက အဲ့ဒီအခ်ိန္မွာရွိတဲ့ Record ကို ကၽြန္ေတာ္တို႔ ျပန္ေတာင္းပါတယ္။ ဒီေန႔ပဲ ပို႔ပါတယ္။ ပို႔ေတာ့ အဲ့အခ်ိန္မွာပဲ ေလယာဥ္ပ်ံ ပ်က္က်တယ္လို႔ သတင္းရရွိတဲ့အခ်ိန္မွာ တိမ္တိုက္က အဲ့ဒီအေပၚမွာ ရွိေနတာကို သြားေတြ႔ပါတယ္။ အေထာက္အထားေတြ အကုန္လံုး ကၽြန္ေတာ္တို႔ ရွိပါတယ္။ အဲ့ဒီ တိမ္တိုက္ေတြက အထူဘယ္ေလာက္ရွိသလဲဆိုတာကို ကၽြန္ေတာ္တို႔ စိစစ္ေနပါတယ္”ဟု ၎က ဆိုသည္။
ေရဒါရဲ႕ မွတ္တမ္းအရ ျပန္စစ္ခ်ိန္တြင္ မြန္းလြဲ ၁ နာရီနွင့္ ၃၁ မိနစ္ခန္႔တြင္ ေလယာဥ္သည္ အျမင့္ေပ ၁၈၀၀၀ မွ ေအာက္သို႔ နိမ့္ဆင္းသြားျခင္း၊ ျပန္ေမာ့တက္ျခင္းျဖင့္ အျမင့္ေပ ၃၀၀၀ ေအာက္သို႔ ထိုးက်သြားသည္ကို ေတြ႔ရိွရေၾကာင္း ၎က ရွင္းျပသည္။
“မ်က္ျမင္သက္ေသေတြလည္း ကၽြန္ေတာ္တို႔ ရွာပါတယ္။ ၄ ေယာက္ကို ေမးပါတယ္။ အဲ့ဒီမွာ ၂ ေယာက္ကေတာ့ က်ယ္ေလာင္တဲ့အသံကို သူတို႔ၾကားတယ္။ ပံုမွန္ေလယာဥ္သံ မဟုတ္ဘဲ ေလယာဥ္ပ်ံႀကီးက က်ယ္လိုက္ တိုးလိုက္နဲ႔ ေနာက္ေတာ့ ဝုန္း ဆိုၿပီးေတာ့ ေလယာဥ္ပ်ံ ေပ်ာက္သြားတယ္။ ဒါ ၂ ေယာက္က အဲ့လို ေျပာပါတယ္။ ျမင္လားဆိုေတာ့ ျမင္တာေတာ့ မဟုတ္ဘူး။ အသံၾကားရတာေပါ့”ဟု ၎က ဆိုသည္။
“ေလယာဥ္ပ်ံရၿပီဆိုလို႔ရွိရင္ေတာ့ ဒီအေပၚမွာ မူတည္ၿပီးေတာ့ အေျဖတစ္ခု ထြက္ေကာင္း ထြက္ႏုိင္ပါတယ္။ လက္ရွိရထားတဲ့ မႈခင္းဆိုင္ရာ စစ္ေဆးတဲ့ ဆရာဝန္ႀကီးေတြရဲ႕ မွတ္ခ်က္မွာေတာ့ ေပါက္ကြဲလို႔ျဖစ္တဲ့ အေနအထားမ်ိဳး မေတြ႔ပါဘူး”ဟု ၎က ထပ္ေလာင္း ေျပာသည္။
The Voice
ေက်ာ္သက္ေထြး
ေက်ာ္သက္ေထြး